30 sie 2013

Before autumn

Z Izą współpracowałam już raz. Dziewczyna jest niesamowita! Jeszcze teraz kiedy pofarbowała włosy na blond stała się moim ideałem! Jest po prostu przepiękna. Świetnie sobie radzi przed obiektywem. Zresztą to nie jeden jej talent. Piekny makijaż jest autorstwa Izy, tak jak i cała stylizacja. Sesja jest jakby podzielona na dwie części. Ja oczywiście wolę tę zieloną. Ale to chyba nikogo nie dziwi. 
Umawiałyśmy się z Izą już dawno na zdjęcia. Miała byc wiosenna sesja. Ale moja matura  nie pozwoliła Nam się spotkać. Później Iza wyprowadziła się w mojego miasta, więc już w ogóle było ciężko. Gy tylko przyjechała na kilka dni nie mogłam odpuścić współpracy z Nią! 

Mod : Iza Dłuska

















3 komentarze:

  1. Pięknie wam to wyszło :). Śliczna modelka, a ujęcia niesamowicie podkreślają cały urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia, jak zawsze ;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Natalia Żygłowicz - fotografie , Blogger