24 gru 2014

Merry Christmas Everyone!


Kochani moi! 
Nadszedł mój ulubiony czas w roku i od kilku dni uśmiech nie znika mi z twarzy. Uwielbiam świąteczną atmosfere!
Chciałabym Wam życzyć dużo szczęścia na Świętach :) Cieszmy się z tego, że mamy swoich bliskich obok siebie! WESOŁYCH ŚWIĄT!

Mod: Shanti Sunrise Official  & Folklor










Jako bonus na święta, zdjęcia Dasterka:




Jeśli macie ochotę i chęci - pogłosujcie na moje zdjęcia :) http://www.kurierlubelski.pl/plebiscyt/karta/natalia-zyglowicz,24997,1347693,t,id,kid.html

14 komentarzy:

  1. Drugie zdjęcie - rozpływam się :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne! Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ;) Jaki masz aparat i obiektyw? Jakiego programu używasz do obróbki zdjęć ;)?

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie zdjęcia są genialne <3 kocham tą dziewczynę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! To jedna z moich ulubionych modelek, dziękuję ;)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta sesja :D
    Wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te zdjęcia, szkoda tylko ze modelka taka poważna na nich :( Dasterek wygrywa dla mnie tym pierwszym zdjeciem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jednak ja na większości widzę uśmiech :D A Dasterek zawsze najlepszy model <3

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia, Twój pies jest cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja jak sesja, wiadomo świetna! :) Niestety Dasti zdobywa całą moją uwagę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ten pies (na ostatnich zdjęciach) jest niesamowity- zakochałam się!

    tymczasem zapraszam na nowy blog, nową przygodę oraz na nowe postanowienie noworoczne!
    http://jestembrunetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia , przepiękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Natalia Żygłowicz - fotografie , Blogger