28 sie 2015

Like a princess.


Nie chce mi się wierzyć w to, że ta sesja była już miesiąc temu! Czas ucieka mi bardzo szybko, nie wiem nawet kiedy minął cały sierpień. Szkoda tylko, że praktycznie wcale nie wykorzystałam wakacji na zdjęcia. Na szczęście, od przyszłego tygodnia jestem nad morzem i mam już zaplanowane kilka(naście) sesji! Mam nadzieję, że nadrobię zdjęciowe zaległości i w końcu blog nie będzie świecił pustkami :)
A co do samej sesji.. Ogromnie jej potrzebowałam w tym czasie. Miałam bardzo dużą ochotę pofotografować, a u mnie w Jaśle jakoś nic mi nie wychodziło, nie mogłam się z nikim umówić, albo nie miałam czasu. Na szczęście krótki wyjazd do Lublina zaowocował w sesję z Adrianną. I to nie byle jaką sesję! Jest idealnie taka jakie lubię, piękna modelka o długich włosach i jasnych oczach, bajkowa stylizacja i wspaniałe miejsce, to lubię! Na dodatek udało mi się spełnić mini marzenie, którym było złapanie motylka w portrecie. Jestem bardzo ucieszona! Będę długo wspominać tę sesję, a to wszystko dzięki Adriannie, z którą świetnie się rozumiemy, lubimy podobny styl i klimat. A dodatkowo Adrianna jest przesympatyczna, sesja zleciała nam bardzo szybko i w miłej atmosferze.


Mod: Adrianna Brzozowska






















Znajdziecie mnie również na innych stronach:
FANPAGE   //   INSTAGRAM   //   ASK.FM   //   MAXMODELS   //  FLOG.PL   //   FBL.PL


14 komentarzy:

  1. koooocham. zwłaszcza te portrety z cieniami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. magiczne zdjęcia! nie mogę się doczekać kolejnej sesji ;3
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia cudowne <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja <3 Te kolory, ujęcie na pniu najbardziej mnie urzekło :)
    http://maggmagicstories.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super, tylko szkoda, że sukienka taka pognieciona, psuje to efekt. Tylko czasem nie odbierz to jako złośliwy komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia! <3
    też miałam Adriannę ('swoją' oczywiście ;)) w wianku i z motylem do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekne sa te zdjecia! cudowne naprawde

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ósme zdjęcie podbiło moje serce, jest prześliczne! Nie mogę się napatrzeć, cudowne :)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej kilka ujęć szczególnie wpadło mi w oko! piekna bajkowa sesja<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jestem tutaj pierwszy raz, choć fotografię lubię już dawno... Ale te zdjęcia są śliczne! Adrianna to wspaniała modelka, jak widać, potrafi ładnie pozować (a Ty pewnie ustawiać), strój jest bajkowy a sceneria...och, to mi sie kojarzy z obrazami artystów epoki romantyzmu ;)
    Zapraszam do mnie, choć nie mam typowo fotograficznego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. co tu dużo mówić. kreacja jak najbardziej poztywna i pełna energii : oddajesz ją w zupełności przedstawiając takie zdjecia. bardzo przyjemnie się je oglada.

    http://jungeundverliebt.blogspot.de/ - Zachęcam do zapoznania się z nasza historia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Natalia Żygłowicz - fotografie , Blogger