12 gru 2013

Lost in a fairytale.


Ach.. Na zdjęcia z Pauliną czekałam już kilka miesięcy. Gdy zobaczyłam ja pierwszy raz na zdjęciach, u Eli Wator, od razu przypadła mi do gustu. Kręcone włoski i ogromny urok osobisty - to jest to co lubię. Wiedziałam że prędzej czy później stanie przed moim obiektywem. Gdy przyjechałam do Lublina umówiłyśmy się na sesje. Ogólny zarys sesji : bajkowo. Żadnych konkretów. Wykorzystałyśmy moja suknię (ach, te lumpy<3).
 Dzień sesji był nie najlepszy.. Deszcz, chlapa i ogólnie zimno. W ostatniej chwili zmieniłyśmy też miejsce sesji. Początkowo chciałyśmy wykonać zdjęcia nad Zalewem Zemborzyckim.Na szczęście jednak wybrałyśmy się do Parku Ludowego. Ogólnie to wcale nie pomyliłam się co do Pauliny. Jest jeszcze bardziej urocza na żywo! Na dodatek przesympatyczna. Modelka wymarzona! Pewnie niedługo znowu coś razem stworzymy. Dzięki dziewczyny, kawał dobrej roboty!


Mod : Paulina Nalepa
Wiz : Natalia Tokajuk
















Oj, chyba powinnam robić więcej takich sesji, bo  zdecydowanie czuję się w nich najlepiej :) 
I wszystko zapowiada sie na to, że niedługo będzie ich więcej. Wpadła mi w ręce kolejna sukienka i czaje się na więcej ! Trzymajcie kciuki.

3 komentarze:

Copyright © 2016 Natalia Żygłowicz - fotografie , Blogger