14 sie 2016

227/366


Uwielbiam fotografować dzieci! Takie sesje są najlepsze, pełne radości, kolorów i beztroski. Dzieci są bardzo oddanymi modelami, zawsze wspaniale wyglądają i każde ujęcie z nimi ma w sobie "to coś". Choć z drugie strony są to też niebywale trudne sesje. Dziecko ma swoje humory, nie zawsze wszystko mu pasuje. Dlatego na sesjach z maluchami staram się dać z siebie 101%! Wychodzę z założenia, że sesja powinna być dla dziecka fajna zabawą, a nie smutnym "obowiązkiem". Dlatego bardzo ważne jest, by dostosować się do malucha. Nie przeciągać, gdy ma już dość, robić przerwy, zabawiać itd. Takie sesje są pełne radości i uśmiechów, na pewno zostaną mile zapamiętane!

Moja modelka z dzisiejszego postu była bardzo, ale to bardzo zachwycona naszą sesję. Gdy zobaczyła wszystkie moje dodatki, była niesamowicie rozpromieniona i podekscytowana. W ogóle nie krępowała się przed moim obiektywem, a świetnie się bawiła. Uwielbiam właśnie to w dzieciach, że są po prostu takie szczere. Marysia wspaniale sprawdziła się w roli modelki, a ja jestem ogromnie ucieszona, że zrobiłam tak cudownej istotce zdjęcia💖 Na kilku zdjęciach załapał się także Jasiu, młodszy brat mojej modelki. 

Mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu! Mam w zanadrzu jeszcze jedną sesją dziecięcą do pokazania 😊






















Jeśli ktoś z Was ma dzieci lub rodzeństwo i chciałby im sprawić taką sesję, która na pewno będzie dla nich super zabawą to serdecznie zapraszam! ❤
lub maila nataliazyglowicz@vp.pl 

6 komentarzy:

  1. Wyszło cudownie! Widać, że modelka dobrze się bawiła :D
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze sa te zdjecia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! :) Zgodzę się z tym, że dzieci są genialnymi modelami. Aż bije od nich szczerość no i nie ukrywajmy, że młoda zdrowa lekka sylwetka dodaje masę energii fotografiom. :) Mam za sobą tylko niezdarne próby dziecięcych sesji, ale będę walczyć! Jest o co! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne, pogodne zdjęcia. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodka ta dziewczynka! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Natalia Żygłowicz - fotografie , Blogger