23 kwi 2017

Another love.


W końcu nadszedł czas na pokazanie Wam całości sesji z San! 
Choć zdjęcia leżały już na dysku od dwóch tygodni, to jakoś nie mogłam się zebrać do dodania ich na bloga. Wiem, że moja aktywność na blogu ostatnio spadła i szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia dlaczego tak się stało. Mam nadzieję, że gdy tylko przyjdzie lepsza pogoda i w końcu wiosna zostanie na dłużej to zmieni się też moje nastawienie! A nie przedłużając..
Sandrę obserwowałam już dobre kilka lat. Śledziłam sobie jej poczynania u znajomych fotografów i wiedziałam, że kiedyś przyjdzie czas, żeby stanęła również przed moim obiektywem. Wyjazd do Warszawy okazał się idealną okazją i spontanicznie umówiłyśmy się, dosłownie z dnia na dzień, na wspólną sesję.
Niestety pogoda na naszej sesji była po prostu okropna. Na dodatek zaczęłyśmy fotografować dużo później niż pierwotnie zamierzałyśmy, co sprawiło że miałyśmy bardzo mało czasu. Wykonałyśmy więc ekspresową sesję składającą się z dwóch stylizacji. Myślę że mimo zimna i okropnego wiatru, dałyśmy radę! 😊



Pozuje - San






















4 komentarze:

  1. Ale piękna :) pierwsze ujęcia są świetne - takie pozytywne, za to drugie bardziej kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetne zdjęcia, dobrze oddałaś charakter artystyczny tej dziewczyny :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze trzy zdjęcia są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się szczególnie pierwsze zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Natalia Żygłowicz - fotografie , Blogger