10 mar 2016

70/366


Dodając ten post zastanawia mnie tylko jedno: dlaczego wcześniej nie robiłam zdjęć na swojej uczelni?! Musicie przyznać, że budynek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego jest (przynajmniej!) ładny, a już na pewno ma niepowtarzalny klimat. Myślę, że nasze zdjęcia i stylizacja Dominiki idealnie oddają charakter tego miejsca. Nieskromnie powiem, że bardzo podoba mi się ta sesja, chyba nawet bardziej niż wcześniejsza, również na KULu, a w szczególności lubię ujęcie z Pomarańczką w oknie. Mam nadzieję, że Wam również się podobają!

A co powiecie na nowy wygląd bloga? Jestem niesamowicie ciekawa Waszych opinii! Już od bardzo dawna chciałam zmienić szablon i dopracować go. Jak na razie jestem usatysfakcjonowana z teraźniejszego ułożenia i dodatków. Jednak będę wprowadzać jeszcze kilka zmian, oby na lepsze!




















SPRZEDAM!



14 komentarzy:

  1. widac, ze bardzo ladnie wychodza tu zdjecia ;)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Ty to robisz???
    wyostrzasz dodatkowo przy obróbce czy obiektyw żyleta? :D
    cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doostrzam w rawach i później ewentualnie pędzlem oczy ;)

      Usuń
  3. masz sliczna uczelnie i modelke !

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalia, ile można razy fotografować tę samą osobę? To już jest żenujące. Ja rozumiem, że się lubicie, ale wkrada się pewna monotonia.
    :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żenujące? Monotonia? Według mnie każda nasza sesja jest inna, nie powtarzamy miejsc czy stylizacji. Przykro mi, że aż tak Ci to przeszkadza, ale jesteś pierwszą osobą która na to narzeka ;) I na pewno nie przestaniemy fotografować wspólnie. A w tym roku czeka nas jeszcze przynajmniej 9 wspólnych sesji.

      Usuń
  5. I wygląd bloga, i zdjęcia bardzo mi się podobają! Masz racje- te w oknie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd Twojego bloga jest super, nie wiem co możesz w nim poprawiać, a zdjęcia z Dominiką są świetne, czekam na więcej takich sesji

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest chyba moja ulubiona sesja z Dominiką :)
    7 zdjęcie - cudo! Zakochałam się :)
    Życzę kolejnych wspaniałych ujęć <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia mają fantastyczny klimat a wygląd bloga na duży plus, stał się bardziej czytelny jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są cudowne, modelka ślicznie wpasowana w otoczenie. Również nowy wygląd bloga jest świetny, bardziej profesjonalny mogłabym rzec :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny KUL, piękna sesja i piękna modelka! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie tworzysz:)

    http://smallchangegirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna sesja. Na KULu jest pięknie i ja też robiłam tam sesję zdjęciową oraz zamierzam zrobić jeszcze jakąś wykonać. Piękny nowy wygląd bloga. Rzeczywiście najpiękniejsze zdjęcia wyszły przy oknie. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Natalia Żygłowicz - fotografie , Blogger