29 lis 2016

Sesja konkursowa


Dzisiejsza sesja, którą mam do zaprezentowania jest bardzo wyjątkowa! Była to sesja do wygrania w konkursie, który organizowałam w październiku razem ze świetną ekipą czyli Darią i Eweliną. Udział w konkursie wzięło ponad 30 osób, a jako zwyciężczynię wybrałyśmy Kasię. Warunkiem wzięcia udziału było między innymi opisanie swojego wymarzonego pomysłu na sesję zdjęciową. Pomysł Kasi przypadł na najbardziej do gustu i brzmiał "Marzy mi sie sesja z dawnych lat, pozna jesienia, na peronie, z wielkim zegarem w tle, wokol tlum ludzi goniacych za zyciem i ja, zatrzymana w czasie, czekajaca na swoja milosc, z haftowana chustka, aby ocierac lzy i walizka, z nadzieja, ze mnie wezmie ze soba w daleka podroz, razem, juz na zawsze. W pieknej sukni, kapeluszu, etoli i rekawiczkach. W przydymionych oczach, pieknie podkreslonych ustach i upietych faliscie wlosach. " Według mnie idealnie udało nam się odzwierciedlic pomysł i najważniejsze, że nasza zwyciężczyni jest zadowolona i przyznała, że spełniłyśmy jej marzenie. Ja jestem ogromnie zadowolona z sesji! Mam nadzieję, że i Wam spodobają się efekty :)


Pozuje - Kasia Słabek
Wizaż - Daria Zdanek
Fryzura - Ewelina Szabłowska












 


1 komentarz:

Copyright © 2016 Natalia Żygłowicz - fotografie , Blogger