4 wrz 2016

Jesteś moją inspiracją!



Wykonane przez:

Ten post został napisany z jednej strony z nieco egoistycznych powodów, a z drugiej by okazać wdzięczność tym, którzy są w tym poście wspomniani.
Dla mnie dlatego, żebym w każdej chwili mogła otworzyć ten wpis i przypomnieć sobie w kiepskiej sytuacji, że to co robię ma sens, że są ludzie którzy czekają na moje nowości, że po prostu warto.
A dla Was dlatego że chciałabym pokazać prace wykonane przez niektórych z Was i oddać Wam poniekąd mały hołd! A na dodatek chciałabym Was trochę zmotywować i podziękować.
Nie przedłużając..


Wykonane przez:

Gdy zaczynałam fotografować robiłam zwykłe pstryki, zdjęcia zwierzakom, krajobrazom, przypadkowym kwiatom itd. Nie było to nic szczególnego, sami możecie ocenić, bo dodawałam wpis o moich początkach fotograficznych -klik. I to wszystko zaczęło się jakoś tak, samo z siebie rozrastać. Idąc na pierwszą sesję, czy nawet kupując lustrzankę nie przeszło mi przez myśl, że kiedyś dojdę do tego punku w którym jestem teraz. Nigdy nie pomyślałam, że mój fanpage będzie obserwować prawie 30 000 Osób lub że mój blog będzie miał 450 000 wejść. To wszystko stało się tak nagle.. Was przybywało a za Wami szły te wszystkie słowa, które skierowaliście i codziennie kierujecie w moją stronę i w stronę moich fotografii. Może dla Was to czasem tylko napisanie miłego przymiotnika, a dla mnie znaczy to wiele. Żadne słowa idące z Waszej klawiatury czy ust nie idą na marne, wręcz przeciwnie, każde czytam i zapamiętuję. A wiele z nich często powtarzam sobie od nowa.
Niektórzy z Was piszą czasem trochę więcej i takie dłuższe wypowiedzi zapisuję sobie w osobnym folderze. Często są to słowa, które wywołują u mnie emocje, łzy w oczach i ciarki na rękach. Takie słowa zostają na zawsze, w moim sercu i wracam do nich gdy tylko mam gorszy dzień. Po prostu wtedy gdy mam ochotę sprzedać aparat i już nigdy nie męczyć się z fotografią. I wtedy uświadamiam sobie że moja pasja nie jest już tylko dla mnie, że to co robię w pewnym sensie pomaga innym.

 Dwa zdania, które od Was przeczytałam najbardziej zapadły mi w pamięć:
Pierwsze to - "Świat jest dużo piękniejszy dzięki Twoim zdjęciom".
A drugie, które zdecydowanie częściej od Was dostaję, a zawsze niesamowicie mnie cieszy i motywuje to" Jesteś moją inspiracją".

Uważam, że to niesamowite, że ja osoba której kiedyś samej tak bardzo brakowało motywacji, zapału i inspiracji. Która kiedyś robiła całkiem nieudolne zdjęcie, której tak bardzo brakowało wiary w siebie, potrafi inspirować teraz kogoś z Was. Jest to dla mnie  wynagrodzenie za wszystko.

Jestem bardzo dumna z tego, że kogoś z Was chociażby w najmniejszym stopniu, moje zdjęcia zainspirowały i zmotywowały do fotografowania. 

A jako dowód tego dodaję poniżej Wasze prace wykonane na podstawie moich zdjęć. Szczerze dziękuję za każdą z nich!

I dodatkowo dodaję kilka słów od niektórych z Was, z mojego folderu "Motywacja".

Wykonane przez:
Wykonane przez:
"nie dość że jesteś naprawdę świetnym fotografem to jeszcze przemiłą osobą! nie tak co niektórzy fotografowie, którzy się tak z tym swoim 'talentem' obnoszą a nie umieją nic. widać, że w każdą sesję wkładasz masę miłości i nigdy się nie poddawaj! świat nie był by taki piękny bez Natalii Żygłowicz! <3"
Wykonane przez:
Karolinę Żarkowską
Wykonane przez:
Paulinę Gronkiewicz
Wykonane przez:
Wiktorię Papałę
"Genialna, magiczna kolorystyka, modelka jest po prostu chodzącym aniołem. Cudownie się rozwijasz, opowiadasz coraz piękniejszymi kadrami, zaczarowanymi kolorami, uwielbiam wchodzić" w świat Twoich fotografii, zapominać o tym co złe i zepsute, przenoszę się wtedy w jakieś ciepłe, odległe miejsce i po prostu napawam rozkoszą, która płynie z tych obrazów... Jesteś prawdziwą czarodziejką, tak jak Klaudia Rataj, jednakże na swój własny sposób - i to jest piękne."
Wykonane przez:
Wykonane przez:
Wykonane przez:
"A co mi tam. Wiem, że to Cię motywuje do działania, więc postanowiłam napisać. Uważam, że jesteś niesamowitą artystką. Robisz cudne zdjęcia, bardzo oryginalne i jak na osobę młodą - profesjonalne. Masz talent i potencjał i uważam, że to super, że zdecydowałaś się go rozwijać. Ekspertem może nie jestem, ale moja siostra swego czasu lubiła robić zdjęcia i całkiem dobrze jej to szło. Podpatrujac ją przy pracy nauczyłam się rozpoznawać dobre zdjęcia. Twoje zaś uważam za totalnie niezwykłe. Jesteś świetna i trzymam za Ciebie kciuki  "
Wykonane przez:
http://www.photoblog.pl/sonit/
"Jestem pełna podziwu dla Twoich prac Natalia! Widziałam je już wcześniej na maxmodels i powiem szczerze, że tam Twoje prace w tej całej przebieraninie w mniej i bardziej polotnych fotografii cykanych przez pseudofotografów wyraźnie trzymają poziom! Twoja fotografia jest Fotografią odbieraną przez pryzmat subtelności, sensualności i emocjonalności, co jest niezwykłą rzadkością. Twoje prace mają dusze i służą ekspozycji piękna utrwalonego za pomocą barw i odpowiednio dobranych kadrów. Nie znam się na stronie technicznej fotografii, oceniam jedynie przez pryzmat estetyki i bezpretensjonalnie mogę powiedzieć, że w Swoich pracach zamykasz nie jedną nutę, lecz całą gamę magii, która sprawia, że ulotne piękno staje się faktem dokonanym."
Wykonane przez:
http://come-back-soon.blogspot.com/
Wykonane przez:
"Witaj, Natalko. Chciałabym Ci tylko napisać, jak mocno zachwyciły mnie Twoje ujęcia, każde, bez wyjątku. W Twoich zdjęciach jest coś ulotnego - coś, co tylko Ty widzisz i jesteś w stanie to uchwycić wraz z kliknięciem spustu migawki... Oglądanie Twoich prac jest wycieczką w Twoją krainę, Twój wymiar, czasoprzestrzeń i właśnie tutaj, ale też na photoblogu, otworzyłaś przede mną ten swój świat, do którego wraca się z dreszczem emocji i radością, kiedy tylko pojawia się komunikat "Enate dodała wpis na swoim fotoblogu". Każda Twoja praca jest jak odrębna historia... Historia, którą chce się pochłaniać każdym zmysłem. Jesteś artystką w pełnymi jedynie pozytywnym znaczeniu tego słowa. Dziękuję Ci! Dziękuję za to, co mi ukazałaś swoimi fotografiami."

"Witaj, Natalko. Chciałabym Ci tylko napisać, jak mocno zachwyciły mnie Twoje ujęcia, każde, bez wyjątku. W Twoich zdjęciach jest coś ulotnego - coś, co tylko Ty widzisz i jesteś w stanie to uchwycić wraz z kliknięciem spustu migawki... Oglądanie Twoich prac jest wycieczką w Twoją krainę, Twój wymiar, czasoprzestrzeń i właśnie tutaj, ale też na photoblogu, otworzyłaś przede mną ten swój świat, do którego wraca się z dreszczem emocji i radością, kiedy tylko pojawia się komunikat "Enate dodała wpis na swoim fotoblogu". Każda Twoja praca jest jak odrębna historia... Historia, którą chce się pochłaniać każdym zmysłem. Jesteś artystką w pełnymi jedynie pozytywnym znaczeniu tego słowa. Dziękuję Ci! Dziękuję za to, co mi ukazałaś swoimi fotografiami. "
Wykonane przez:
Wykonane przez:
" Rzadko kiedy piszę takie wiadomości, za dobra nie jestem, ale powstrzymać się od napisania tej wiadomości. Dziewczyno, jesteś genialna! Tysiące osób zakłada sobie strony na fejsie, kilkanaście sama polubiłam, ale jak spytają mnie kogo uważam za Najwybitniejszego to z zamkniętymi oczami podam Twoje nazwisko. W tych czasach robienie zdjęć, które zwykły człowiek zapamięta, wyrobienie swojego niepowtarzalnego stylu to ogromne osiągnięcie. Nie spoczywasz na laurach, bo widać, że każde nowe zdjęcie to świeży powiew, nawet jeśli zdjęcia są w podobnych sceneriach - z każdego ujęcia zrobisz arcydzieło. Gratuluję Ci i życzę z całego serca jeszcze więcej pasji, więcej mocy, więcej energii i tego, aby w Twojej głowie rodziły się kolejne, równie dobre (i lepsze!) kadry. Jesteś fantastyczną panią Fotograf przez ogromne F, a do tego wydajesz się być niesamowicie miłą dziewczyną - tak prywatnie. Jeszcze raz, gratulacje i podziękowania za to, że za każdym razem oglądając nawet to samo zdjęcie czuję coś nowego przy odbiorze. Trzymaj się ciepło i nie daj się złamać w tym świecie pełnym ludzi, przez których przemawia zazdrość. Rób swoje, bo masz ogromny talent "
Wykonane przez:
Wykonane przez:
Wykonane przez:
Natalię Stasicę
"Oglądam wiele Fp dziewczyn które robią zdjęcia Ale po raz pierwszy mogę kogoś śmialo nazwać artysta, fotografem  wspaniałe. Mega talent i wyobraźnia."
Wykonane przez:
Wykonane przez:
Natalię Kaszubską
"Chciałam Ci powiedzieć, że jesteś cudowna. :)  
Uwielbiam Twoje zdjęcia, są magiczne. Dzięki Twoim pracom dzień staje się piękniejszy. :)  
Dziękuję Ci za to co robisz.  <3
Chciałam Ci to napisać żebyś wiedziała, że na południu Polski, pod górami, jest osoba która uśmiecha się dzięki Tobie. :D
Życzę Ci jak najwięcej weny, żebyś dalej tak zachwycała. 
Mam nadzieję, że ta wiadomość choć trochę sprawi, że się usmiechniesz i będziesz miała szczęśliwy dzień. 
Pozdrawiam ciepło.  <3"

Wykonane przez:
http://come-back-soon.blogspot.com/

Jeśli tylko ktoś z Was ma rysunek czy cokolwiek innego związanego z moimi pracami to proszę aby koniecznie mi przesłał  ❤
Jeśli ktoś nie jest podpisany a widzi swoją prace proszę aby się natychmiast ze mną skontaktował!

Jeszcze raz chciałabym Wam podziękować, za to, że codziennie piszecie mi tyle miłych słów. Czasem jest to tylko jedno słowo, a nieraz potok słów na kartkę a4. Bardzo wiele to dla mnie znaczy, DZIĘKUJĘ! 

I taka prośba ode mnie, jeśli podoba Wam się to, co ktoś robi (obojętnie czy jest to fotografia, rysunek, muzyka, moda itd) to dajcie mu o tym znać. Czasem wystarczy napisać krótki komentarz, powiedzieć dobre słowo, a ono może podnieść kogoś na duchu, dać mu kopa do dalszej pracy. W obecnym świecie mamy tyle hejtu, tyle negatywnych komentarzy, przykrych słów.. Jakoś łatwiej napisać coś negatywnego, czy nawet przejść obojętnie niż wystukać pozytywne słowo. A sami na pewno macie takie chwile, że potrzebujecie dobrej energii od kogoś, wsparcia. Dlatego zawsze należy samemu dawać innym to, co sami chcielibyśmy mieć. To tak na koniec. Pomyślcie o tym 😊

9 komentarzy:

  1. Przeczytane jednym tchem! Jesteś niesamowita w tym co robisz!<3 Każde twoje zdjęcie pokazuje tyle emocji, nie można przejrzeć ich 'na szybko' przynajmniej ja zachwycam się każdym po kolei :D Szczerze przyznam się, że za każdym razem kiedy cierpię na brak inspiracji, wchodzę na twoją stronkę i właśnie tam znajduję 'to coś' i tak, jesteś dla mnie inspiracją numer 1! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, ile miłych słów jednocześnie!!!
      Dziękuję Ci ogromnie ❤❤❤

      Usuń
  2. Genialny post! Cóż, mogę tylko pozazdrościć takiego talentu, zapału do pracy, motywacji! Jesteś niesamowita w tym co robisz! Uwielbiam w Twoich zdjęciach te kolory, pomysły i kadry! Również mogę powiedzieć (chociaż to nie będzie oryginalne), że jesteś dla mnie inspiracją! Dziękuję! ♥

    Pozdrawiam ;*
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę czytają takie słowa ❤
      To ja dziękuję postokroć ❤

      Usuń
  3. aaa nic dziwnego, ze tak ci slodza! jest czego pozazdroscic i gratulowac <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne rysunki! Też chciałabym mieć taki talent!

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny post, taki od serca! Nic dziwnego, że tyle osób się Tobą inspiruje skoro Twoje zdjęcia są tak wspaniałe! Ja również należę do tego grona.. Każda Twoja sesja jest niesamowita i idealna! Wspaniałe pomysły, kadry, kolory, obróbka.. Nic dodać i nic ująć. Jesteś moją wielką inspiracją! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudowne prace!
    Skoro mam okazję, to pod tym pięknym postem składam swoje podziękowanie za tyle wspaniałych, bajkowych inspiracji, którymi nadal mnie zaskakujesz, chociaż śledzę Cię już od jakiegoś czasu. Jesteś naprawdę niesamowicie utalentowaną osobą, podziwiam, gratuluję i dziękuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity post, bardzo mnie zmotywował!
    Dla mnie też już od paru lat jesteś inspiracją, Twoje zdjęcia są magiczne, zwłaszcza kolory, cudo!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Natalia Żygłowicz - fotografie , Blogger