30 gru 2015

2015.




Ciężko jest jednoznacznie podsumować ten rok. Jak każdy miał wiele upadków i jak wzlotów.

 Z jednej strony ogromnie się cieszę z wszystkich wyjazdów do Trójmiasta. Sesje które tam wykonałam są dla mnie bardzo ważne i bliskie memu sercu. Kocham zamykać w kadrach morze i jestem zadowolona z tego, że miałam takie możliwości w mijającym roku. 
Co więcej, w tym roku powstało naprawdę kilka dobrych sesji, z których jestem bardzo dumna. Niektóre z kadrów są idealne, takie jakie sobie wymarzyłam. 
Dodatkowo (a raczej co najważniejsze!) poznałam bardzo dużo wspaniałych ludzi i spędziłam z nimi cudowne chwile.
A co więcej? Grudzień przyniósł mi wygraną w konkursie Fotoblogii. Nie spodziewałam się tego wysyłając zgłoszenie, dlatego jestem ogromnie ucieszona z uzyskania pierwszej nagrody, jaką jest obiektyw Tamrona. A dodatkowo uzyskałam wyróżnienie w konkursie "To dobry kurs" i kilka publikacji.
Cieszę sie, że udało mi się trochę przyłożyć do bloga i dodałam aż 70 postów! Niestety i tak nie zdążyłam dodać wszystkich sesji.. Jednak udało mi się nawiązać fajne współprace ubraniowe, dzięki czemu mam pięnke ciuchy do zdjęć!

Jednak wiem też, że wykonałam w mijającym roku sesje, które są mocno przeciętne i zaniżają poziom. Dlatego moim celem na 2016 jest wykonanie zdecydowanie mniejszej ilości zdjęć, a bardziej dopracowanych, z konkretnymi osobami.
 Chciałabym całkowicie zrezygnować z sesji, do których nie jestem przekonana i realizować tylko takie ujęcie, które są w 100% moje. Co za tym idzie, chcę skończyć z TFP dla ludzi, którzy mają mniejsze doświadczenie i możliwości niż ja. W końcu zdałam sobie sprawę z tego jak dużo kosztuje mnie sprzęt, jak dużo czasu wkładam w swoje sesje. Chcę współpracować tylko z zaufanymi ludźmi lub z takimi, którzy dadzą 100% z siebie, a nie będą oczekiwać współpracy na zasadzie "Natalia, a masz pomysł?". 

Myślę, że ten rok dał mi bardzo dużo takiej samoświadomości. 
Wiem, że chcę robić bardzo kobiece, zmysłowe ujęcia, pełne wrażliwości i naturalnego piękna.
 Chcę odchodzić powoli od bajkowych ujęć, które mam wrażenie, że są coraz bardziej "nie-moje".
Czy mi się uda? Mam ogromne nadzieję!
Liczę również na to, że uda mi się odwiedzić choćby raz w 2016 roku Trójmiasto i pofotografować moje perełki. Mam wrażenie, że morze daje mi ogromnie dużo motywacji i chęci do działania. 
A co najważniejsze, w 2016 planuję zakup nowego aparatu, mam już uzbieraną większą część, więc liczę że wpadnie w moje łapki w pierwszej połowie roku.

Podsumowując: To był dobry fotograficznie rok
Nie był przełomowy, jednak wykonałam małe kroczki w przód!
Zdecydowanie plusy przegoniły minusy ;)

To tyle słów.  Teraz zapraszam Was do milszej części, czyli do przeglądania zdjęć! Specjalnie pod każdym zdjęciem dodałam odnośnik do całej sesji, ale wystarczy kliknąć też na samo zdjęcie i przeniesie Was do posta.

Macie swoje faworyty? Która sesja z 52 sesji TFP wyszła mi najlepiej? 


6 lutego 2015, Lublin
Mod: Sandra Wiśniewska


12 lutego 2015, Lublin


13 lutego 2015, Lublin
Mod: Natalia Iracka



28 lutego, 2015, Gdynia
Mod: Agata Skibińska


28 lutego, 2015, Gdańsk
Mod: Roxy Leśniak
Wiz: Sasha MUA


24 marca, Lublin

27 marca, Lublin
Mod: Kamile Godlewska


9 kwietnia, Lublin
Mod: Dominika Tomkowska


15 kwietnia, Lublin
Mod/wiz/styl, fryz: Marlleen


22 kwietnia, Lublin


22 kwietnia, Lublin


24 kwietnia, Gdańsk
Mod: Agata Skibińska


25 kwietnia, Gdańsk
Mod: Lena Jackiewicz
Wiz: Urszula Pociejkowicz - Black Raven Make Up






25 kwietnia, Gdynia
Mod: Agata Ptasińska i Klaudia Wielguszewska
II fot: Ula Nosek


30 kwietnia, Lublin
Mod: Monika Kwiatek
Wiz: Iryna Soroka


16 maja, Lublin
Mod: Paulina Wójcik


19 maja, Lublin
Pomoc: Madzia Trojanowska


30 maja, Kazimierz Dolny
Wings scarf: Shovava clothing​ 
Assistant: Jedrek SankiJunkie​
Styl: Lovisa Jasik



14 czerwca, Kazimierz Dolny
Modelka: Shanti Sunrise
Wizaż: Olga Zalewska
Fryzura: Monika Toroj
Chusta: Shovava
Pomoc: Jędrzej Kozicki
Lampiony: No47

http://nataliazyglowicz.blogspot.com/2015/07/actions-speak-louder-than-words.html

26 czerwca, Lublin
Mod: Dominika Tomkowska


29 czerwca, Krosno
Mod: Oleksandra Szepczyńska



28 lipca, Jasło
Mod: Ania Gadzała



31 lipca, Lublin
Mod: Adrianna Brzozowska


4 sierpnia, Jasło
Mod: Sabina Tabisz


1 września, Sopot
Mod: Oliwia Piszewska



1 września, Sopot
 Mod: Klaudia Niewolska
Wiz: Natalia Kabala


1 września, Gdańsk
Mod: Emilia Sztybor


2 września, Gdańsk
Mod: Daria Mochalska


Cały post ➡ klik ⬅





3 września, Gdańsk,
Mod: Agata Ptasińska
II fot: Patrycja Chyła


4 września, Gdańsk
Mod: Sylwia Malinowska


5 września, Gdańsk
Mod: Marta Peda


6 września, Gdynia
Mod: Anna Kotłowska
Wiz: Karolina Zaborska 


8 września, Gdańsk
Mod: Klaudia Wielguszewska
Wiz: Cutemarta Kowalska
Fryz: Karolina Braid Hairstyle


8 września, Gdańsk
Mod: Oliwia Jarocka


9 września, Gdynia:
Mod:Claudia Grabus


11 września, Gdynia
Mod: Dominika Tomkowska
Wiz: Aneta Mioduszewska



12 września, Gdańsk
Mod: Roxy Leśniak
Wiz: Natalia Nowicka


13 września, Gdynia
Mod: Magdalena Łyczywek



14 września, Wejherowo
Mod: Agata Ptasińska
Pomoc: Patrycja Chyła



14 września, Wejherowo
Mod: Natala Michalska
Pomoc: Patrycja Chyła

15 września, Gdańsk
Mod: Dominika Zblewska



23 września, Jasło
Mod: Ola Antas


29 padziernika, Lublin
Mod: Dominika Tomkowska


30 padziernika, Lublin
Mod: Paulina Skowron i Małgorzata Urbaś
Wizaż Pauliny: Magdalena Pyzik


11 listopada, Lublin
Mod: Angelika Palak i Dominika Tomkowska
Wiż: Magdalena Pyzik


12 listopada, Lublin
Mod: Anna Pszczoła


2 grudnia, Lublin
Mod: Sandra Wiśniewska


17 grudnia, Lublin
Mod: Dominika Tomkowska


21 grudnia, Lublin
Mod: Kamila Godlewska


Chciałabym, na sam koniec, podziękować również Wam, moim obserwatorom. W dużym stopniu jestem tu ze względu na Was! Cieszę się, że licznie obserwujecie mojego bloga i fanpage, że zostawiacie po sobie komentarze, dopingujecie do dalszej pracy. DZIĘKUJĘ 

Dziękuję również wszystkim moim wspaniałym modelkom, wizażystkom, stylistkom, a także innym fotografom którzy mi pomagali. To wszystko dzięki Wam 

7 komentarzy:

  1. Racja Twój rok był dużo mniej bajkowy, ale mi się to podoba. Osobiście uwielbiam ujęcia nad morzem na klifie, zapadło mi w pamięć. Obyś chociaż w 50% spełniła to co sobie zaplanowałaś! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem fajnie, że odeszłaś trochę od bajek :) Wyszło Ci to na dobre, pokazałaś nam coś całkiem innego i nowego!
    Życzę spełnienia foto marzeń w 2016! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo NAS <3
    kocham wszystkie nasze i te z Agatką <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace <3

    Życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana! Jak najwięcej sukcesów!

    SiostryAndrzejewskie


    OdpowiedzUsuń
  5. moje serce oddane jest wszystkim sesjom z Shanti ♥
    szczęśliwego nowego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje tegoroczne sesje są rewelacyjne, aż ciężko wybrać tą która mi się najbardziej podoba. Mam nadzieję, że rok 2016 będzie równie owocny ;)
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te sesje sa cudowne jejku <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Natalia Żygłowicz - fotografie , Blogger