3 sty 2014

Podsumowanie roku 2013. Przegląd sesji z 2013.

PODSUMOWANIE ROKU 2013

  Miałam zamiar 31 dodać post z podsumowaniem i sklejką zdjęć, jednak.. odechciało mi się, gdy w Internecie kilka dni przed końcem roku widziałam wysyp sklejek i podsumowań. Mam wrażenie, że obok takich sklejek ludzie przechodza obojętnie. Rzucą okiem i tyle. A jednak zebranie wszystkich zdjęć razem, w jedną sklejkę trwa chwilę. Dlatego chciałam przejśc obojętnie obok zwyczaju podsumowań. Ale nie potrafię i nie chcę zostawić roku 2013obojętnie, bo był to ważny rok. Nie będe się tu rozpisywać o moich prywatnych sprawach, a jedynie fotograficznie.

Na samym początku roku kupiłam 50 1.4 to  zdecydowanie była dobra decyzja! Uwielbiam ten obiektyw i jestem ogromnie ucieszona, że go kupiłam.

Kolejnym ważnym dla mnie momentem był wyjazd do Warszawy i poniekąd spełnienie swojego marzenia. 

W 2013 dostałam też kilka wyróżnień. Po pierwsze zajęłam 2 miejsce w konkursie National Geogrraphic. Portal digart.pl bardzo polubił moje prace. Otrzymałam kilka poleceń i co najważniejsze zdjęcie dnia! To było dla mnie wielkie wyróżnienie i spowodowało mega radość. W szczególności, że bardzo rzadko zaglądam na digart i miałam długą przerwę w dodawaniu zdjęć na ten portal. Kolejne małe wyróżnienia to to, że wiele moich zdjęć trafiło do "wyróżnione" na flog.pl, a także otrzymałam dwie polecane na fotoblogu i masę rekomendacji.

Jednym z ważniejszym fotograficznie(i nie tylko) wydarzeń była utrata aparatu. Powiem szczerze, że załamałam się wtedy całkowicie. Tyle pieniędzy uciekło.. Byłam pewna, że aparatu nie odzyskam i że następne kilka miesięcy spędzę bez fotografii. Pamietam ile dostałam wtedy miłych słów wsparcia, pocieszenia, nadziei i wiary. Podtrzymywało mnie to na duchu. Jeszcze raz ogromnie dziękuję wszystkim, którzy wtedy do mnie napisali, udostępnili post na facebooku i po prostu pomogli. A było to setki osob. DZIĘKUJĘ! Aparat wrócił do mnie i od tego czasu pilnuję go 100x bardziej.

I ostatnia dwie duże zmiany w 2013 : 1. w połowie roku przestawiłam się i zaczęłam robić zdjęcia w RAWach. To była świetna decyzja. Od tej pory zdjęcia są w o wiele lepszej jakości! 2. Zdecydowanie ulepszyłam swoją obróbkę. W szczególności jeśli chodzi o retusz twarzy. Może wy tego aż tak nie widzicie, ale ja, na dużym ekranie dostrzegam wielka różnice i jestem z tego mega dumna!

Na początku stycznia 2013 miałam na fanpage niecałe 5000 "lubię to!".  A 31 grudnia 2013 liczba "lubię to!" prawię się potroiła. Bo ten rok fanpage skończył z 12300 lajkami ;) Jestem niesamowicia zdziwiona, że aż tyle ludzi polubiło moje prace w tym roku. Że aż tyle ludzi obserwuje je na bieżąco!

Dziękuję każdemu, z kim współpracowałam w 2013 roku.
Każdemu kogo poznałam, kto mi pomógł, dzięki komu się rozwinęłam, spełniłam swoje fotograficzne marzenia, wszystkie wizje. D z i ę k u j ę za 55 sesji!

***


PRZEGLĄD SESJI 2013
(Po kliknięciu na zdjęcia zostaniecie przeniesieni do całej sesji)
12 stycznia, Jasło
Mod : Marta Lebioda 
Mua : Gosia Komisarz
styl : Dominik Szatkowski

12 lutego, Jasło
Mod : Olimpia Wilk
Projekt : Marta Gorczyca

13 lutego, Jasło
Mod : Dominika Hap



13 lutego, Jasło
Mod : Ola Antas


18 lutego, Jasło
Mod : Sabina Tabisz
Mua : Gosia Komisarz

1 kwietnia, Jasło
Mod : Ola Antas

24 kwietnia, Jasło
Mod : Paulina Gronkiewicz

28 kwietnia, Jasło
Mod : Ola Antas

6 maja, Jasło
Mod : Klaudia Pęcak i Sabina Kaczmarczyk
Mua : Gosia Komisarz

27 maja, Jasło
Mod : Paulina Skowron
12 czerwca, Jasło
Mod : Ania Gadzała

13 czerwca, Jasło
Mod : Ania Suwała

17 czerwca, Jasło
Mod : Ania Gadzała i Beatka

20 czerwca, Jasło
Mod : Monika Mickiewicz i Bartek Głogowski

25 czerwca, Lublin
Mod : Dominika Tomkowska
Wiz : Patrycja Zgorzałek

26 czerwca, Lublin
Mod : Dominika Tomkowska

25 czerwca, Lublin
Mod : Dominika Tomkowska

3 lipca, Warszawa
Mod : Natalia Kowalczuk
Styl : Dorota Dąbrowska
2 fot : Ewelina Świtalska

3 lipca, Warszawa
Mod : Klaudia Wielguszewska
Styl : Agnieszka Obidzińska
Mua : Dominik Szatkowski
Tow : Kasia Banaszek, Paweł Cisak i Ewelina Świtalska

4 lipca, Warszawa
Mod : Weronika Kumanek / Wonder Models
Mua : Dominik Szatkowski

4 lipca, Warszawa
Mod : Dominika Tomkowska
Mua : Karolina Czarnecka
2 fot : Piotr Stankiewicz
Tow : Kasia Banaszek, Klaudia Wielguszewska i Patrycja Niedzińska

4 lipca, Warszawa
Mod : Dominika Tomkowska

5 lipca, Warszawa
Mod : Monika Czubik
Tow : Dominika Tomkowska i Mateusz Muzyka

5 lipca, Warszawa
Mod : Dominika Tomkowska
Mua : Dominik Szatkowski

6 lipca, Warszawa
Mod : Dominika Cieślukowska
19 lipca, Jasło
Mod : Angelika Hac

24 lipca, Jasło
Mod : Gabriela Mach

29 lipca, Jasło
Mod : Daria Pawluś

6 sierpnia, Jasło
Mod : Ola Nguyen i Monika Tran


7 sierpnia, Jasło
Mod : Agnieszka Kędra
Wiz : Karolina Wójcik


7 sierpnia, Jasło
Mod : Dominik Szatkowski

8 sierpnia, Jasło
B-boy : Karol Śliwa

8 sierpnia, Jasło
Mod : Olga Szczerba


17 sierpnia, Krosno
Mod : Klaudia Pęcak i Marcin Kuliga
Wiz : Kamila Rachwał

18 sierpnia, Jasło
Mod : Marlena Momot


19 sierpnia Jasło
Mod : Marzena Mól 
Wiz : Karolina Wójcik

19 sierpnia Jasło
Mod : Marzena Mól 
Wiz : Gosia Komisarz

30 sierpnia, Jasło
Mod : Iza
8 września, Jasło
Mod : Diana Pawluś
Tow: Daria Pawluś

12 września, Jasło
Mod : Emilia Musiał

13 września, Jasło
Mod : Jagoda Furmanek

14 września, Jasło
Mod : Gabriela Mach

14 września, Jasło
Mod : Gabriela Mach i Wanda

4 września, Jasło
Mod : Gabriela Mach i Piotrek Zawada


18 września, Jasło
Mod i wiz : Gosia Komisarz

2 października, Lublin
Mod : Dominika Tomkowska

11 października, Lublin
Mod : Dominka Tomkowska

25 października,Lublin
Mod : Monika Trojnar
Mua : Gosia Wakulik


25 pażdziernika, Lublin
Mod : Monika Walicka
Mua : Renata Dworczak
Fryz : Weronika Kowalik

9 listopada, Jasło
Mod : Edyta Zima
13 listopada, Lublin
Mod : Dominika Tomkowska

24 listopada, Lublin
Mod : Ola Mandziuk
Mua : Malina Stećko

24 listopada, Lublin
Mod : Paulina Nalepa
Mua : Natalia Tokajuk

14 grudnia, Lublin
Mod : Dominika Tomkowska

30 grudnia, Jasło
Mod : Ola Antas
Mua : Gosia komisarz

Dziękuję za 200 followersów! Chciałabym, żeby ten blog się rozwijał. Będę starać się w 2014 roku dodawać tu więcej postów i byc na biężąco.
Tworzę post o moich początkach fotograficzych. Już niedługo ujrzy światło dzienne ! :)

KTÓRĄ SESJĘ UWAŻACIE ZA NAJLEPSZĄ? : )

13 komentarzy:

  1. Gratulacje Natalio! Naprawdę udany rok Twojej pracy :) Sama fotografuję, ale znacznie mniej. Dlatego też potrafię docenić takie pracowite osoby jak Ty które nie spoczywają na laurach. Oby tak dalej. Życzę pięknych miejsc w Lublinie, ambitnych modelek i sukcesów. Pamiętaj, że na porażkach też się uczymy :) Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuję! :) I zdecydowanie nie jestem osobą, która spoczywa na laurach

      Usuń
  2. Ostatnia jest przepiękna, chyba ona jest najlepsza! No i ta z Pomarańczką z października! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież na razie widzieliście tylko dwa ujęcia :)

      Usuń
  3. 2 października i 30 grudnia najlepsze zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo sesji zrobiłaś w tym roku! wszystkie piękne :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki masz aparat? ;) robisz rewelacyjne zdjęcia, życzę samych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawał świetnej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mod : Agnieszka Kędra <--- Moa ulubiona! Coś innego w Twoim wykonaniu to jest piękne !

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję że kiedyś chociaż trochę zbliżę się do Twojego poziomy prac. mówiłaś w jakimś poście że nie masz talentu i że doszłaś do tego ciężką pracą. będę pracować. uwielbiam twoje prace. są.. MAGICZNE. /wera.

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej urzekła mnie sesja z 24 lipca, ale jestem zachwycona również resztą twoich prac, bo są wspaniałe, każde ma coś wyjątkowego w sobie, masz ogromny talent, zazdroszczę i będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Natalia Żygłowicz - fotografie , Blogger